[creation site internet] [logiciel creation site] [creation site web] [Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]
[Start]

Airport Groningen, Alarmcentrale Brandweer Amsterdam, Hulpverleningsdienst Groningen, Arriva Ambulancedienst Groningen, RAV Zuid Limburg, RAV Zorg op Weg, Ambulancedienst Nijmegen, VZA Amsterdam, GGD Amsterdam, GGD Den Helder, GGD Den Haag, GGD Westelijke Mijnstreek, GGD Flevoland, GGD Groningen, GGD Midden Brabant, Stedendriehoek Almelo, GGD Zuid OOst Brabant

Vraagstukken met betrekking tot de locatie van standplaatsen in relatie tot wettelijk vereiste aanrijtijden worden onder meer opgelost via instelbare curves van de aanrijtijden, hieronder een 15 minutencurve:

Verdeling
 
 
 
 
Verdeling
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
spoedverv
 
 
 
 
b vervoer
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ma-vr
za
zo/fstd
 
 
ma-vr
za
zo/fstd
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0-2
3,95
1,13
1,19
 
0-2
0
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2-4
3,11
0,96
1,42
 
2-4
0
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4-6
2,23
0,60
0,89
 
4-6
0
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6-8
3,49
0,64
0,64
 
6-8
0
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8-10
7,53
0,93
0,90
 
8-10
12,18
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10-12
7,82
1,48
1,41
 
10-12
18,20
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12-14
7,95
1,47
1,51
 
12-14
19,37
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14-16
8,44
1,63
1,61
 
14-16
15,93
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16-18
8,14
1,49
1,50
 
16-18
9,04
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18-20
6,87
1,34
1,19
 
18-20
0
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20-22
5,92
1,44
1,43
 
20-22
0
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22-24
5,25
1,2
1,30
 
22-24
0
0
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
70,7
14,31
14,99
 
 
74,72
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ambulancedienst
 
 
 
Ritduur spoed (min)
 
55
 
Datum
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aantal ritten per jaar
 
11600
 
Ritduur besteld (min)
 
76
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Berekening spoedvervoer (60%)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Faalkans circa 5%: P<0,05
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Berekening besteld vervoer (40%)
 
 
 
 
Totaal
Totaal
Verschil
ma-vr
 
 
 
 
uren
u spoed
uren op
uren
berekend
vlgs
 
 
u
p
amb
beschikb
vervoer
wacht
rest cap.
ma-vr
ritten
uren
saldo
amb
B + S
rstr incl P
 
0-2
0,49
0,074
2
1020
252
510
258
0-2
 
2,0
2,0
0,0
2-4
0,39
0,051
2
1020
198
510
312
2-4
 
2,0
2,0
0,0
4-6
0,28
0,029
2
1020
142
510
368
4-6
 
2,0
2,0
0,0
6-8
0,44
0,062
2
1020
223
510
287
6-8
 
2,0
2,0
0,0
8-10
0,94
0,054
3
1530
480
510
540
8-10
565
716
176
0,3
3,3
5,0
1,7
10-12
0,98
0,059
3
1530
499
510
521
10-12
844
1.070
549
1,1
4,1
5,0
0,9
12-14
0,99
0,061
3
1530
507
510
513
12-14
899
1.138
626
1,2
4,2
5,0
0,8
14-16
1,06
0,068
3
1530
538
510
482
14-16
739
936
455
0,9
3,9
5,0
1,1
16-18
1,02
0,064
3
1530
519
510
501
16-18
419
531
31
0,1
3,1
5,0
1,9
18-20
0,86
0,045
3
1530
438
510
582
18-20
 
 
 
 
3,0
3,0
0,0
20-22
0,74
0,032
3
1530
378
510
642
20-22
 
 
 
 
3,0
3,0
0,0
22-24
0,66
0,024
3
1530
335
510
685
22-24
 
 
 
 
3,0
3,0
0,0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Saldo
 
6,4

  

Overzicht van ambulancediensten en brandweerorganisaties waar Goes Consult voor heeft gewerkt

Goes Consult
organisatie advies
  

Goes Consult heeft rond paraatheid, roosters en formatie en groot aantal projecten uitgevoerd in de ambulance-sector en bij de brandweer.

In de ambulancesector wordt onderstaand model gehanteerd om het juiste aantal ambulances te  bepalen op het juiste moment in relatie tot de verwachte zorgvraag bij een gekozen minimale faalkans:

De juiste paraatheid en inzet van Ambulance en Brandweer bepalen